čtvrtek 12. července 2012

Umím šít, kde najdu střihy?

Pokud máte to štěstí a někdo ve vašem blízkém okolí disponuje ucházejícím šicím strojem, můžete se vesele pustit do módního experimentování. Třeba se z Vás stane druhá Blanka Matragi. Kupte si nějaký zbytek látky. Pro začátek vybírejte levné materiály. Aspoň Vás nebude neúspěch tolik bolet na peněžence :-). Když jsem začínala šít, dost jsem se toho naučila na jednoduchém sešívání kousek látek k sobě (patchwork) a až poté přišla řada na oblečení. Dnes mi už nedělá problém ušít podle střihu šaty.

Nebyla to taková sranda, ale výsledek stál za to!
 

Například můj poslední výtvor. Elegantní černé retro šaty jsem ušila podle střihu na stránkách http://sijemetvorime.cz/viewtopic.php?f=8&t=277. Na promoce, zkoušky, pohřby, jsou ideální. Doporučuji zvolit látku, která mírně pružná a zároveň měkká.

A co mám v plánu příště? http://m-sewing.com/patterns-catalog/women/dresses/sundress-with-shaped-relieve.html. Krásné sluneční šaty ke kolenům.

Žádné komentáře:

Okomentovat